Corsa B 2.0 вече на 16v
+35
Svetli_vd
mitko_asds
Koko
cardiag
klb.
smeshko_
desita78
paveto_vd
Mir0o
slavyanbg
5-KOB
idrive
ioshi_s_golf
Pingvina
ARES_D
road_mast3r
shadow91v
vladko_shash
dark_diva
1223е
pSh-BoBsAnN
Plamen
leonardo_vd
plamen_moskvicha
AMiRiTo
A4line
Escape
НиколайВасилев
Huku
BIMBO
Don_karburatore
eizo
manta
Ka4o_pi4a
Киро
39 posters
AВТО - ВИДИН :: Авто Мото :: ПРОЕКТИ
Страница 1 от 8
Страница 1 от 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Corsa B 2.0 вече на 16v
Здравейте!
Ще взема да пусна малко инфо около един мой проект, лаф да стаа....
Двигателя ще е 8 клапанов Опел покрай 2000 кубика. Насочих се към тях, защото частите са страшно евтини пък и на там, на където съм се нацелил, разликите м/у 8 и 16 клапановите творения вече стават твърде малки
Действието се развива в Благоевград, като главния майстор, инжинер и мислител е един мой познат заклет Опелджия и редовен участник по нашенските Ралита...
Първо започнахме със оборудван двигател C20NE - 115 коня. от които взехме буталата с биелите и коляновия вал.
Аз съм тоя от ляво
Посе взехме един 18е мотор - 1.8 пак 115 коня и му разширихме цилиндрите, за да влязат по-големите бутала.
Тъй-като хода на буталото е значително по-голям при 2000 кубиковия мотор (както и диаметъра на буталото), се наложи да срежеме буталата доста.
Плюса е че ще се получи зверско олекотяване и ще има много по-малка триеща се повърхност при доволно сгъстяване.
За здравината на буталото не се притеснявам, но сегментите ще берат големи ядове
на снимката е вече срязаното бутало.
Коляновия вал също претърпя стабилно олекотяване, защото най-малкото в оригиналния си вид неможеше да пасне в 1.8 блока
В момента се намира в СФ, където чака за балансиране.
Следващ подред дойде маховика. Той си е от 2000 кубика. Леко е олекотен, като не е взимано от леглото на съединителя, за да нема буксуване. Пратихме го в СФ да го балансират заедно с маховика (така се прави, а не квот ти скимне баланс, пък другото - не )
Като цяло това е блока... вече съм набавил всички други нужни работи: гарнитури, лагери, сегменти, гумички и т.н.
Също - ще сложиме маслената помпа от двулитровия мотор, защото помпа повече.
Продължаваме нагоре към главата.
Моята гордост!!!!!
Главата е от 2000 кубиков. Пасва точно на блока 1.8
Правена е от Владо Мантата. (някой от вас може да го знае)
Всмукателните отвори са разширени от 36мм на 40мм.
Изпускателните от 34мм на 39мм
Изпускателните клапани са вкопани в леглата с по 1мм.
Главата е с механични повдигачи и по-твърди пружини което и дава възможност за над 10000 оборота без никакъв проблем
Разпределителния вал е 296 градуса от 18е
Продължаваме
Гориво ще доставят 40 милиметрови дросели от Ямаха R1 2002г.
със 440 кубикови инжектори
Всмукателния колектор е алуминиев, правен по поръчка.
Електрониката ще е MegaSquirt v2 но е още рано за нея....
Целиме се за поне 180 коня, и повече от 9000 оборота със сигурност!!!
Раззход от 10/100 до към 40/100
За тоя двигател ми се иска да намеря някое купе от Корса А....
Ще видя как ще ми потръгне лятната работа и тогава... НО дори и да не стигне за друго купе -Вектрата ще е мноооогооо доволна
Поздрави!
Ще взема да пусна малко инфо около един мой проект, лаф да стаа....
Двигателя ще е 8 клапанов Опел покрай 2000 кубика. Насочих се към тях, защото частите са страшно евтини пък и на там, на където съм се нацелил, разликите м/у 8 и 16 клапановите творения вече стават твърде малки
Действието се развива в Благоевград, като главния майстор, инжинер и мислител е един мой познат заклет Опелджия и редовен участник по нашенските Ралита...
Първо започнахме със оборудван двигател C20NE - 115 коня. от които взехме буталата с биелите и коляновия вал.
Аз съм тоя от ляво
Посе взехме един 18е мотор - 1.8 пак 115 коня и му разширихме цилиндрите, за да влязат по-големите бутала.
Тъй-като хода на буталото е значително по-голям при 2000 кубиковия мотор (както и диаметъра на буталото), се наложи да срежеме буталата доста.
Плюса е че ще се получи зверско олекотяване и ще има много по-малка триеща се повърхност при доволно сгъстяване.
За здравината на буталото не се притеснявам, но сегментите ще берат големи ядове
на снимката е вече срязаното бутало.
Коляновия вал също претърпя стабилно олекотяване, защото най-малкото в оригиналния си вид неможеше да пасне в 1.8 блока
В момента се намира в СФ, където чака за балансиране.
Следващ подред дойде маховика. Той си е от 2000 кубика. Леко е олекотен, като не е взимано от леглото на съединителя, за да нема буксуване. Пратихме го в СФ да го балансират заедно с маховика (така се прави, а не квот ти скимне баланс, пък другото - не )
Като цяло това е блока... вече съм набавил всички други нужни работи: гарнитури, лагери, сегменти, гумички и т.н.
Също - ще сложиме маслената помпа от двулитровия мотор, защото помпа повече.
Продължаваме нагоре към главата.
Моята гордост!!!!!
Главата е от 2000 кубиков. Пасва точно на блока 1.8
Правена е от Владо Мантата. (някой от вас може да го знае)
Всмукателните отвори са разширени от 36мм на 40мм.
Изпускателните от 34мм на 39мм
Изпускателните клапани са вкопани в леглата с по 1мм.
Главата е с механични повдигачи и по-твърди пружини което и дава възможност за над 10000 оборота без никакъв проблем
Разпределителния вал е 296 градуса от 18е
Продължаваме
Гориво ще доставят 40 милиметрови дросели от Ямаха R1 2002г.
със 440 кубикови инжектори
Всмукателния колектор е алуминиев, правен по поръчка.
Електрониката ще е MegaSquirt v2 но е още рано за нея....
Целиме се за поне 180 коня, и повече от 9000 оборота със сигурност!!!
Раззход от 10/100 до към 40/100
За тоя двигател ми се иска да намеря някое купе от Корса А....
Ще видя как ще ми потръгне лятната работа и тогава... НО дори и да не стигне за друго купе -Вектрата ще е мноооогооо доволна
Поздрави!
Последната промяна е направена от Киро на Вто Юли 06, 2010 2:14 am; мнението е било променяно общо 9 пъти
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Заеби корсата - спирай от движение вектрата и после я пусни с новия мотор и си перкай с нея. Тая корса е малка като смарт. Поздрави и продължавай в същия дух. Запазвам си едно кръгче с "Франкенщайн" !!!
Ka4o_pi4a- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 203
Age : 36
Местожителство : Никозия, Кипър
Професия : с климатични системи се занимавам
Кара : Diesel Turbo HighPower
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Ka4o_pi4a написа:Заеби корсата - спирай от движение вектрата и после я пусни с новия мотор и си перкай с нея. Тая корса е малка като смарт. Поздрави и продължавай в същия дух. Запазвам си едно кръгче с "Франкенщайн" !!!
Хехехе... първото кръгче във Видин е одавна запазено за тебе
Вектрата си остава вариант ако не успея да събера пари за хубава Корса А, което е много вероятно
Напълно съм съгласен с теб, че Вектрата е в пъти по-кола от Корса А, но на писта за жалост въпроса не стои така
Очаквам вала и маховика тия дни и почва адското сглабяне
Поздрави!
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Страххотен проект успех надявам се да я видя скоро в действие
manta- Пали гумите на четвърта
- Брой мнения : 70
Регистриран на : 08.04.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Как преценявате колко да се отнеме от маховика?
От коя част на вала се отнема, за да се олекоти?
Защо не помислиш за турбо пълнене или се готвиш за рали?
Колко ти излязоха инжекторите и има ли смисъл да се слагат само инжектори+чип+филтър+генерация или без инжекторите...?
Поздрави и успех на начинанието!
От коя част на вала се отнема, за да се олекоти?
Защо не помислиш за турбо пълнене или се готвиш за рали?
Колко ти излязоха инжекторите и има ли смисъл да се слагат само инжектори+чип+филтър+генерация или без инжекторите...?
Поздрави и успех на начинанието!
eizo- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 363
Age : 43
Местожителство : София/Видин
Професия : Globul Procurement
Кара : на дедо си Волга-та
Регистриран на : 03.04.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
От маховика може да се отнема до последноeizo написа:Как преценявате колко да се отнеме от маховика?
От коя част на вала се отнема, за да се олекоти?
Защо не помислиш за турбо пълнене или се готвиш за рали?
Колко ти излязоха инжекторите и има ли смисъл да се слагат само инжектори+чип+филтър+генерация или без инжекторите...?
Поздрави и успех на начинанието!
Колкото по-лек е маховика, толкова по-лесно ускорява (в обороти) двигателя и толкова по-високи обороти може да достига.
Минуса е че се губи въртящ момент и двигателя работи доста нестабилно в ниските.
Като се олекотява е важно да се свали еднакво тегло и от двете страни, НО ОТ КЪМ СЪЕДИНИТЕЛЯ ЗА НИЩО НА СВЕТА ДА НЕ СЕ ВЗИМА ОТ МЕТАЛА ТАМ КЪДЕТО ЛЯГА СЪЕДИНИТЕЛЯ. Защото иначе съединителя ще буксува.
Също е много важно маховика да е балансиран! Независимо колко точно е рязано, без да е балансирано след това, при високи обороти ще се получат вибрации. Колкото по-високи стават оборотите, толкова по-силни са вибрациите. В даден момент (не дай си Боже) се получава резонанс и двигателя става на сол.
При Ладите и Жигулите (например) маховика е от чугун. Като се получат такива вибрации там (в следствие на зле балансиран маховик) Маховика се пръска. И шрапнели от чугун се разхвърчат със страшна сила във всички посоки. (чувал съм за случаи на пострадали шофиори дори).
Разбира се, най-добре е баланс да се прави на маховика и кол. вал заедно! НО много хора си олекотяват само маховика, без да пипат нищо друго по движещите се елементи в двг-то и после като балансират и няма проблем... Трябва да подчертая, че хептен най-добре е да се балансират всички движещи се елементи в двг-то заедно. Говориме за буталата, биелите, кол. вал и маховика, но такава операция би струвала ...много
За пример давам 350 коньов атмосферен ЕКОТЕК 2.4 литра... задвижващ драгстер в САЩ 145 коня на литър
От коляновия вал може да се свали от много места. На повечето ралиджиики са им изрязани целите противотежести. (АБСОЛЮТНО ЦЕЛИТЕ) На моя кол. вал са отрязани 10мм от противотежестите и следтова са наострени. За мостра сме гледали кован кол. вал на Райс Моторспорт за 3500 евро
Само от по-големи инжектори смисъл няма..... Трябва и помпа. Но после идва и друг проблем. Ти хубаво ще вкараш повече бенз, но трябва и въздух. А после трябва да се мисли и за по-сериозно разтоварване.
Следва продължение, че закъснявам
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
брави Киро вектри4ката 6те стане супер с новите подобрения 4е стане ебати дзвера надявам се скорпо да я искара6 да я видиме как 6те се даржи на пистата,
успех :D :D
успех :D :D
Don_karburatore- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 337
Age : 32
Местожителство : Белоградчик
Кара : Daewo Nubira 1.6 16v 105 hp
Регистриран на : 09.04.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Ще се слага на Корса А
Вече съм на 100% сигурен, след като видях на Венци Корсата как върви
А той мисли, че двигателя, който сглабя за мене ще е по-силен...
Тъ на въпросите ти:
Атмосферка е, защото турбо би струвало твърде много.
За инжекторите, аз ги взех комплект с дроселите. Иначе такива по форумите ги има покрай 200 марки.
За последния ти въпрос - По-добре без инжектори. При тия подобрения, които си намислил, ще си докараш повече главоболия с по-големи инжектори, отколкото подобрение.
Ако искаш - пиши ми до колко ти се дава за тунинг и ще ти дам малко идеи
Вече съм на 100% сигурен, след като видях на Венци Корсата как върви
А той мисли, че двигателя, който сглабя за мене ще е по-силен...
Тъ на въпросите ти:
Атмосферка е, защото турбо би струвало твърде много.
За инжекторите, аз ги взех комплект с дроселите. Иначе такива по форумите ги има покрай 200 марки.
За последния ти въпрос - По-добре без инжектори. При тия подобрения, които си намислил, ще си докараш повече главоболия с по-големи инжектори, отколкото подобрение.
Ако искаш - пиши ми до колко ти се дава за тунинг и ще ти дам малко идеи
Последната промяна е направена от Киро на Пон Апр 21, 2008 4:53 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Мерси за инфото, за сега съм само на фаза идеи, че имам много дупки за запълване и да видим дали ще успея да си взема колата, която искам. Но при всички положения няма да има сериозно бъркане, само дребни промени - филтри, гърнета, такива неща.
eizo- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 363
Age : 43
Местожителство : София/Видин
Професия : Globul Procurement
Кара : на дедо си Волга-та
Регистриран на : 03.04.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Здрасти на всички!
Бързо уточнение по моя проект:
До есента развитие няма да има почти никакво.
Всичко е на пауза докато се сдобия с купе.
Относно купето -> Колата ще е Корса А (двуврaтка, ама то си е ясно)
Дори съм избрал една много лачена такава. С 15-ки джaнти вентилаторки (от Астра ГСИ); В много добро състояние; С ниско окачване; и т.н. и т.н. Глезотийки, които ще ми спестят много време и разправии.
Надявам се само човека да ме дочака до края на лятото.
Това е от мен за сега
Очаквайте включване
Бързо уточнение по моя проект:
До есента развитие няма да има почти никакво.
Всичко е на пауза докато се сдобия с купе.
Относно купето -> Колата ще е Корса А (двуврaтка, ама то си е ясно)
Дори съм избрал една много лачена такава. С 15-ки джaнти вентилаторки (от Астра ГСИ); В много добро състояние; С ниско окачване; и т.н. и т.н. Глезотийки, които ще ми спестят много време и разправии.
Надявам се само човека да ме дочака до края на лятото.
Това е от мен за сега
Очаквайте включване
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Урааааааа
Коляновия ми вал и маховика са вече балансирани
.....и това само след почти 4 месеца чакане
Сега остава да стигнат до Благоевград и човека може да почне да сглабя блока вече
Да можех да се освободя за два-три дниии щеше доста бързо да напредне работата, НО уви....
Коляновия ми вал и маховика са вече балансирани
.....и това само след почти 4 месеца чакане
Сега остава да стигнат до Благоевград и човека може да почне да сглабя блока вече
Да можех да се освободя за два-три дниии щеше доста бързо да напредне работата, НО уви....
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
неможели да го пратиш по некой
Don_karburatore- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 337
Age : 32
Местожителство : Белоградчик
Кара : Daewo Nubira 1.6 16v 105 hp
Регистриран на : 09.04.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Последната промяна е направена от Киро на Сря Юли 16, 2008 4:03 am; мнението е било променяно общо 1 път
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
браво има напедък надявам се скоро и теб да те видим в деиствие
Успех
Успех
Don_karburatore- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 337
Age : 32
Местожителство : Белоградчик
Кара : Daewo Nubira 1.6 16v 105 hp
Регистриран на : 09.04.2008
ОП
666666666666
BIMBO- Видински авто ентусиаст
- Брой мнения : 295
Кара : на врати
Регистриран на : 05.05.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Малко не ми се нравят лепенките, но това е положението!
И такааа... раздвижването по моя проект е факт Вече съм собственик на тази монтанска... кола
Малко е с проблем в двигателя... и спирачките... и окачването... и ръждата НО като оставим тези дребни подробности на страна купето ще ми свърши идеална работа!
Слагам снимката от мобилето и очаквам папарака Ангораки да ми прати повечко снимки за да споделя с вас
Иначе колата е Корса Б лето господне (може би) 93 1.4 Спорт 82коня, за които също имам пъклени планове
Ако на някой колега случайно му трябват части от салона (на добра цена разбира се - да свирка докато е време)
Поздрави!
И такааа... раздвижването по моя проект е факт Вече съм собственик на тази монтанска... кола
Малко е с проблем в двигателя... и спирачките... и окачването... и ръждата НО като оставим тези дребни подробности на страна купето ще ми свърши идеална работа!
Слагам снимката от мобилето и очаквам папарака Ангораки да ми прати повечко снимки за да споделя с вас
Иначе колата е Корса Б лето господне (може би) 93 1.4 Спорт 82коня, за които също имам пъклени планове
Ако на някой колега случайно му трябват части от салона (на добра цена разбира се - да свирка докато е време)
Поздрави!
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Колко кончета мислиш да изкараш от 2-литровиа двигател
НиколайВасилев- LADA Team Vidin
- Брой мнения : 293
Age : 32
Местожителство : Видин
Кара : колело...
Регистриран на : 03.06.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Божа работа!
Най-грубо сметнато.... хамалската... и с кристалното кълбо... 180
Главно ще ме пребие факта, че няма да има марки за някой сериозен вал от сорта на 310 градуса а ще трябва да си карам с 296 от 18Е ...което си е чисто пилеене на потенциал, при положение че главата е с механични повдигачи и симпатични пружини
Най-грубо сметнато.... хамалската... и с кристалното кълбо... 180
Главно ще ме пребие факта, че няма да има марки за някой сериозен вал от сорта на 310 градуса а ще трябва да си карам с 296 от 18Е ...което си е чисто пилеене на потенциал, при положение че главата е с механични повдигачи и симпатични пружини
Последната промяна е направена от Киро на Нед Авг 03, 2008 8:33 pm; мнението е било променяно общо 3 пъти
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
и тия кончета ще ти стигнат...то това купе с мокър мокет тежи 500 килца тия 180 магаренца ще дърпат як0...
НиколайВасилев- LADA Team Vidin
- Брой мнения : 293
Age : 32
Местожителство : Видин
Кара : колело...
Регистриран на : 03.06.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Много хубави снимки има дереее, от каде ги зе и кво се вижда отзадеее ц ц ц
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Тази корса ми е позната много добре ... а колко до частите от интериора тра сериозно да поговорим... че и аз вече съм почти собственик на такава черна корса ... сега е на освежаване и стягане и ако всичко е ок... скоро скоро
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
A4line написа: ... а колко до частите от интериора тра сериозно да поговорим... че и аз вече съм почти собственик на такава черна корса ... сега е на освежаване и стягане и ако всичко е ок... скоро скоро
Щом е за тебе, Буксичка, няма какво да говорим - идваш и каквото и да си откачиш, цената ще му е едно кафе
То така или иначе пари от таквиз дреболии не мога да взема Пък и "всичко по левче" ми е в кръвта
Пустото мобилеA4line написа:Тази корса ми е позната много добре
Иначе сега черната буба спи послушно в един гараж до Вектрата и очаква баща ми да се върне от море, за да я закара на животоспасяваща операция на спирачките (каквито хич няма в момента). За да може като се върна на 01.09, само да наливам бензин и веднага да хващам пътя за Благоевград а до там има бая баири
Последната промяна е направена от Киро на Вто Авг 05, 2008 4:51 am; мнението е било променяно общо 1 път
Re: Corsa B 2.0 вече на 16v
Киро написа:A4line написа: ... а колко до частите от интериора тра сериозно да поговорим... че и аз вече съм почти собственик на такава черна корса ... сега е на освежаване и стягане и ако всичко е ок... скоро скоро
Щом е за тебе, Буксичка, няма какво да говорим - идваш и каквото и да си откачиш, цената ще му е едно кафе
То така или иначе пари от таквиз дреболии не мога да взема Пък и "всичко по левче" ми е в кръвтаПустото мобилеA4line написа:Тази корса ми е позната много добре
Иначе сега черната буба спи послушно в един гараж до Вектрата и очаква баща ми да се върне от море, за да я закара на животоспасяваща операция на спирачките (каквито хич няма в момента). За да може като се върна на 01.09, само да наливам бензин и веднага да хващам пътя за Благоевград а до там има бая баири
в събота я очаквам моята "черна буба"
Страница 1 от 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AВТО - ВИДИН :: Авто Мото :: ПРОЕКТИ
Страница 1 от 8
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|