opel vs vw
+18
Koko
besniq
ARES_D
KoNaM1
b3t1nka
Mir0o
ioshi_s_golf
Киро
BIMBO
rasho
Plamen
road_mast3r
pSh-BoBsAnN
Escape
leonardo_vd
Don_karburatore
shadow91v
vladko_shash
22 posters
Страница 2 от 2
Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: opel vs vw
Благодаря много за посрещането Що се отнася до това дали сравнение между Г60 и Ц20ХЕ е коректно мисля ,че да...и за да не говоря напразно ще кажа ,че Г60 е 8 клапанов мотор с компресор докато Ц20ХЕ е 16-ка със заводски спортен колектор и дори някои двигатели са глава изработена от КОСУЪРТ,така ,че според мен предимството на компресора се уравновесява от изброените предимства на опелския мотор. Спред мен аналога на Ц20ЛЕТ е 3Г моторът на Фолксваген
rasho- Млад форумджия
- Брой мнения : 5
Регистриран на : 05.12.2008
Re: opel vs vw
Хей добре дошъл и от мен , радвам се че има хора и от други градове , приятно сред нас
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: opel vs vw
rasho написа:Благодаря много за посрещането Що се отнася до това дали сравнение между Г60 и Ц20ХЕ е коректно мисля ,че да...и за да не говоря напразно ще кажа ,че Г60 е 8 клапанов мотор с компресор докато Ц20ХЕ е 16-ка със заводски спортен колектор и дори някои двигатели са глава изработена от КОСУЪРТ,така ,че според мен предимството на компресора се уравновесява от изброените предимства на опелския мотор. Спред мен аналога на Ц20ЛЕТ е 3Г моторът на Фолксваген
Предавам се! Имаш право...
За Г60 съм чувал доста интересни наща ако му се набута центробежен компресор или направо баш турбо
Аз лично съм фен на 8 клапанките, щото са по-евтини за мунинг
Re: opel vs vw
Г60 е много приличен мотор,с винтов компресор или турбина могат да се постигнат доста добри резултати, но според мен не си струва. Казвам това защото и с Г-компресора може да се докара много задоволителен резултат и то срещу сравнително малко средства. Пример за това може да видиш тук http://www.slstuning.de/eng/g_lader/g60/kits/index.php Докато за една прилична турбина ще се изръсиш поне 1000лв а както знаеш една птичка пролет не прави така ,че ще излезеш поне от 3-4к лв. за да докараш 250к.с. с турбина,може да се извадят и много повече коне но вече става дума за сериозни пари пример за това е Голф Рали-то на Киро които беше към 400кс с Г60-то . С винтов(ЕАТОН примерно) компресор също не мисля ,че си заслужава защото с една малка шайба 65-68мм можеш да вдигнеш налягането на Г-компресора без проблем и то само срещу 20-30лв(който ще дадеш на някои стругар да направи шайбата ) а както виждаш има цял "кит" за 600евро с който качваш почти 60к.с. Също може да му се сложи и 16в глава която също чувствително повишава мощноста. Според мен Г60 в добра кодиция е страшно радващ мотор
rasho- Млад форумджия
- Брой мнения : 5
Регистриран на : 05.12.2008
Re: opel vs vw
Айде поразгледайте този сайт и стига с тези опели.
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/
Нищо лично, просто статистика
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/
Нищо лично, просто статистика
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Re: opel vs vw
Ето и стари класации
2007 Winners
Best New Engine: BMW 3-litre Twin Turbo (335i)
Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine: BMW 5-litre V10
Sub 1-litre: Toyota 1-litre
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger
1.4-litre to 1.8-litre: BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Peugeot 207)
1.8-litre to 2-litre: Volkswagen/Audi 2-litre Turbo FSI
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325, 525, Z4, X3)
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre Twin Turbo (335i)
3-litre to 4-litre: Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo)
Above 4-litre: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
International Engine of the Year 2007: BMW 3-litre Twin Turbo (335i)
2006 Winners
Best New Engine: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger
Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine: BMW 5-litre V10
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive
1.8-litre to 2-litre: Volkswagen 2-litre FSI Turbo
2-litre to 2.5-litre: Subaru 2.5-litre Turbo
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre Twin Turbo Diesel
3-litre to 4-litre: BMW M 3.2-litre
Above 4-litre: BMW 5-litre V10
International Engine of the Year 2006: BMW 5-litre V10
2005 Winners
Best New Engine: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)
Best Performance Engine: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Fiat-GM 1.3-litre Diesel
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)
1.8-litre to 2-litre: Volkswagen 2-litre FSI Turbo (Golf GTi, Audi A3, A4)
2-litre to 2.5-litre: Honda 2.2-litre Diesel (Accord, CR-V, FR-V)
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre Twin-Turbo Diesel (535d)
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
International Engine of the Year 2005: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
2004 Winners
Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Fuel Economy: Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 (S65, CL65)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive
2003 Winners
Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-
2002 Winners
Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: GM AUTOnomy
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citroën 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic
2001 Winners
Best New Engine: BMW 3.2-litre
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: Saab SVC
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citroën 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre
2000 Winners
Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12
International Engine of the Year 2000: Honda Hybrid 1-litre Insight
1999 Winners
Best Eco-friendly: Toyota Prius Hybrid
Best Fuel Economy: Volkswagen 1.2-liter TDi
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Toyota 1-liter
1-liter to 1.4-litre: Volkswagen 1.2-liter TDi
1.4-liter to 1.8-litre: Toyota Prius Hybrid
1.8-liter to 2-litre: Volkswagen 1.9-liter 110PS TDi
2-liter to 2.5-litre: Audi 2.5-liter V6 TDi
2.5-liter to 3-litre: BMW 3-liter TDi
3-liter to 4-litre: BMW 4-liter V8 TDi
Above 4-litres: BMW 5.34-liter V12
International Engine of the Year 1999: Toyota Yaris 1-liter
2007 Winners
Best New Engine: BMW 3-litre Twin Turbo (335i)
Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine: BMW 5-litre V10
Sub 1-litre: Toyota 1-litre
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger
1.4-litre to 1.8-litre: BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Peugeot 207)
1.8-litre to 2-litre: Volkswagen/Audi 2-litre Turbo FSI
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325, 525, Z4, X3)
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre Twin Turbo (335i)
3-litre to 4-litre: Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo)
Above 4-litre: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
International Engine of the Year 2007: BMW 3-litre Twin Turbo (335i)
2006 Winners
Best New Engine: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger
Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine: BMW 5-litre V10
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive
1.8-litre to 2-litre: Volkswagen 2-litre FSI Turbo
2-litre to 2.5-litre: Subaru 2.5-litre Turbo
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre Twin Turbo Diesel
3-litre to 4-litre: BMW M 3.2-litre
Above 4-litre: BMW 5-litre V10
International Engine of the Year 2006: BMW 5-litre V10
2005 Winners
Best New Engine: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
Best Fuel Economy: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)
Best Performance Engine: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Fiat-GM 1.3-litre Diesel
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)
1.8-litre to 2-litre: Volkswagen 2-litre FSI Turbo (Golf GTi, Audi A3, A4)
2-litre to 2.5-litre: Honda 2.2-litre Diesel (Accord, CR-V, FR-V)
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre Twin-Turbo Diesel (535d)
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
International Engine of the Year 2005: BMW 5-litre V10 (M5, M6)
2004 Winners
Best New Engine: Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Fuel Economy: Toyota Hybrid Synergy Drive
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 65 (S65, CL65)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota Hybrid Synergy Drive
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, X3, 525i Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
International Engine of the Year 2004: Toyota Hybrid Synergy Drive
2003 Winners
Best New Engine: Mazda RENESIS Rotary (RX-
Best Fuel Economy: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
Best Performance Engine: Mercedes-AMG 55 (CL55, E55, S55, SL55)
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA (Insight)
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA (Civic)
1.4-litre to 1.8-litre: MINI Supercharged 1.6-litre (Cooper S)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: BMW 2.5-litre (325i, 525i, Z4)
2.5-litre to 3-litre: Mazda RENESIS Rotary (RX-
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre (M3)
Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton)
International Engine of the Year 2003: Mazda RENESIS Rotary (RX-
2002 Winners
Best New Engine: BMW 4.4-litre Valvetronic
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: GM AUTOnomy
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Honda 1.3-litre IMA
1.4-litre to 1.8-litre: Toyota 1.8-litre VVTL-i 190
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citroën 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: BMW 4.4-litre Valvetronic
International Engine of the Year 2002: BMW 4.4-litre Valvetronic
2001 Winners
Best New Engine: BMW 3.2-litre
Best Fuel Economy: Honda 1-litre IMA
Best Concept: Saab SVC
Sub 1-litre: Honda 1-litre IMA
1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi
1.4-litre to 1.8-litre: BMW 1.8-litre Valvetronic
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: PSA Peugeot-Citroën 2.2-litre HDi
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre
3-litre to 4-litre: BMW 3.2-litre
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre
International Engine of the Year 2001: BMW 3.2-litre
2000 Winners
Best Eco-friendly: Toyota Hybrid Prius
Best Fuel Economy: Honda Hybrid 1-litre Insight
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Honda Hybrid 1-litre Insight
1-litre to 1.4-litre: Toyota 1.3-litre VVTi
1.4-litre to 1.8-litre: Honda 1.8-litre (Accord)
1.8-litre to 2-litre: Honda 2-litre (S2000)
2-litre to 2.5-litre: Alfa Romeo 2.5-litre V6
2.5-litre to 3-litre: BMW 3-litre TDi
3-litre to 4-litre: BMW 4-litre V8 TDi
Above 4-litre: Ferrari 5.5-litre V12
International Engine of the Year 2000: Honda Hybrid 1-litre Insight
1999 Winners
Best Eco-friendly: Toyota Prius Hybrid
Best Fuel Economy: Volkswagen 1.2-liter TDi
Best Concept: DaimlerChrysler Necar 4
Sub 1-litre: Toyota 1-liter
1-liter to 1.4-litre: Volkswagen 1.2-liter TDi
1.4-liter to 1.8-litre: Toyota Prius Hybrid
1.8-liter to 2-litre: Volkswagen 1.9-liter 110PS TDi
2-liter to 2.5-litre: Audi 2.5-liter V6 TDi
2.5-liter to 3-litre: BMW 3-liter TDi
3-liter to 4-litre: BMW 4-liter V8 TDi
Above 4-litres: BMW 5.34-liter V12
International Engine of the Year 1999: Toyota Yaris 1-liter
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
ioshi_s_golf- VW team Vidin
- Брой мнения : 770
Age : 34
Кара : RENAULT 5 GT B18FT БЪРБИНЯК
Регистриран на : 21.01.2009
Mir0o- VW team Vidin
- Брой мнения : 263
Age : 35
Местожителство : Vidin
Професия : student
Кара : VW Vento TDI
Регистриран на : 14.01.2009
Re: opel vs vw
аз сам за OPEL
KoNaM1- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 42
Age : 32
Местожителство : Vidin,Bregovo
Професия : za sajelenie o6te U4enik
Кара : Opel Astra 1.4
Регистриран на : 18.02.2009
Re: opel vs vw
Мисля така за тая тема и двете марки не са от много бързите....и двете сток не могат да бият хондите,това са факти които всеки мисля че знае,японците по това отношение са доста по напред и не само,а относно дилемата между двете марки,не че карам опели и съм големия им фен ама когато голф 16в 2,3,4, бие астра гси 16в и двете сток,да не говорим че има и кадет/но не го пиша щото там е брутално просто/ бие астрата тогава можем да говорим пак,единствено вр6 има шансове но за там има ц20лед и пак грозна гледка,дори 1,8турбо няма шанс......говорим за абсолютно фабрични автомобили,щото е ясно какво може да се направи с пари и тогава вече марката е от без зна4ение.....ваг автомобилите ги харесвам особено дизелите там са ненедмината,иначе новите модели са сращни и като визия и като техника,мисля че е малко глупаво да има това ве4но състезание между двете фирми за някакви си 400 метра, има далеч по важни неща от вървенето....а именно удоволствието от карането/тук са бмв и винаги ще бъдат там/.....
ARES_D- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 55
Age : 37
Местожителство : SOFIA
Кара : ASTRA F C18XE, BMW E30 325e
Регистриран на : 08.12.2008
Re: opel vs vw
съгласен съм с колегата ARES_D
besniq- Само хаби феродото
- Брой мнения : 42
Age : 43
Местожителство : vidin
Професия : darjaven slujitel
Кара : honda civic 1.6 vtec 125hp.
Регистриран на : 02.03.2009
Re: opel vs vw
Поеади същата шричина поради която си ти съгласен аз пък не съм
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: opel vs vw
Ебаси глупостите... единственото с което съм съгласен е това което каза колегата ARES_D за удоволствието от карането и до тук, че е важно удоволствието от карането, а относно БМВ може пак да се спори но нямам за цел това. Имал съм 5ца е28 528i не мога да кажа лоша дума за него.... но има и други коли съшата година които возят по-добре от него
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: opel vs vw
Аз пък да ви кажа чесно не съм съгласен с нито един от вас И тримата сте в грешка.Както и за кефа да караш BMW.ако е без шпер къв е кефа
Plamen- Raising Sun Team
- Брой мнения : 311
Местожителство : Vidin
Кара : CIVIC & TOYOTA AE82
Регистриран на : 19.05.2008
Re: opel vs vw
[quote="Escape"]Ебаси глупостите... единственото с което съм съгласен е това което каза колегата ARES_D за удоволствието от карането и до тук, че е важно удоволствието от карането, а относно БМВ може пак да се спори но нямам за цел това. Имал съм 5ца е28 528i не мога да кажа лоша дума за него.... но има и други коли съшата година които возят по-добре от него [/qu
Ебаси глупостите.....глупости или не фактите са си факти,незнам дали си карал астра гси 16в и голф 3 16в.....и тогава говори за глупости,незнам що само голф маняците така ревностно спорят относно ц20хе,е кво толкова намерил се е един опел да ви бие,голяма работа това ли е наи важното,не е ли по важно да си истински фен на марката.....да вземем пример от бмв феновете еми ние си признаваме 4е не стават за драг и не само аз и друг ще ти го каже,не съм взел бмв за великата дисциплина 400м. за мен спорта е един дрифт,и 6тото не намерих ме4тата ми тоуота ае86 си взех бмв......това е ли4но мое мнение не ангажирам с него никого,проста съм карал тези коли и ми е писнало да ги гледам в софия къде ли не на гонки......наи силно впечатление ми направи црх 1,6 витек,етакава кола 6тах да си взема за драг, а не ваг или хлопар.......по отно6ение за бмв,и удоволствието от карането покараите хубави бмв дори и без 6пер 6тото тои не е задължителен за готиното каране дори и за дрифта при определени условия/да не показвам Кирил Илиев с е34 520и как без шпер кара на писти наравно с другите../....и последно престанете с това тоя не е прав,тоя е заблуден и тн..всеки има мнение по въпроса не е необходимо да сте в опозиция на всеки......Поздрави
Ебаси глупостите.....глупости или не фактите са си факти,незнам дали си карал астра гси 16в и голф 3 16в.....и тогава говори за глупости,незнам що само голф маняците така ревностно спорят относно ц20хе,е кво толкова намерил се е един опел да ви бие,голяма работа това ли е наи важното,не е ли по важно да си истински фен на марката.....да вземем пример от бмв феновете еми ние си признаваме 4е не стават за драг и не само аз и друг ще ти го каже,не съм взел бмв за великата дисциплина 400м. за мен спорта е един дрифт,и 6тото не намерих ме4тата ми тоуота ае86 си взех бмв......това е ли4но мое мнение не ангажирам с него никого,проста съм карал тези коли и ми е писнало да ги гледам в софия къде ли не на гонки......наи силно впечатление ми направи црх 1,6 витек,етакава кола 6тах да си взема за драг, а не ваг или хлопар.......по отно6ение за бмв,и удоволствието от карането покараите хубави бмв дори и без 6пер 6тото тои не е задължителен за готиното каране дори и за дрифта при определени условия/да не показвам Кирил Илиев с е34 520и как без шпер кара на писти наравно с другите../....и последно престанете с това тоя не е прав,тоя е заблуден и тн..всеки има мнение по въпроса не е необходимо да сте в опозиция на всеки......Поздрави
ARES_D- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 55
Age : 37
Местожителство : SOFIA
Кара : ASTRA F C18XE, BMW E30 325e
Регистриран на : 08.12.2008
Re: opel vs vw
Верно всеки е фен на определена марка.Но аз казвам,че не сте прави,защото(както ти самия каза Фактите са на лице)ЦРХ Del sol с двуваловия Ви-тек не върви повече от Астра ГСИ.Колкото и голям фен да съм на марката това е истината.Като от голямо значение е състоянието на автомобилите защото всички знаем че половината от колите с расови двигатели в България са кочини.При голфовите съм съгласен,че вървят по малко и това заради големите загуби.Реалната мощност която показва Гси е по голяма от тази на Гти(става въпрос на колелата)За японците съм съгласен че правят мн истински коли и това фен на която и да е марка не може да го отрече.Незнам да има други коли 92,3г които от атмосферет двигател 1,6 да са изкарали 185кс.Но европеиските Вти-та вървят сериозно само в хечбековия вариант и далеч не са с тази мошност.
Plamen- Raising Sun Team
- Брой мнения : 311
Местожителство : Vidin
Кара : CIVIC & TOYOTA AE82
Регистриран на : 19.05.2008
Re: opel vs vw
Всъшнос тия спорове са глупости.Никои не може да определи кое е по от другото
Plamen- Raising Sun Team
- Брой мнения : 311
Местожителство : Vidin
Кара : CIVIC & TOYOTA AE82
Регистриран на : 19.05.2008
Re: opel vs vw
Това исках да кажа. Не ми е зор кое колко бега. Не не съм карал гси нито пък гти нямам и намерение , просто всички тези неща са глупости, ти се палиш, а не аз, защото просто казах , че тези неща за мен са безсмислени..... именно защото всеки един човек е признал една марка за своя любима или предпочитаема.Plamen написа:Всъшнос тия спорове са глупости.Никои не може да определи кое е по от другото
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: opel vs vw
Аз съм си за VW ваген power
Koko- LADA Team Vidin
- Брой мнения : 361
Age : 30
Местожителство : Видин
Професия : Пилот АСК Мирони Бургас
Кара : Вида Спорт
Регистриран на : 25.10.2009
Re: opel vs vw
Последната промяна е направена от Escape на Чет Апр 01, 2010 4:40 am; мнението е било променяно общо 1 път
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: opel vs vw
Браво...изкопахте тема по-стара от 1 година
Някой определено търси начин да трупа мнения
Някой определено търси начин да трупа мнения
idrive- Moderator
- Брой мнения : 948
Местожителство : Видин
Професия : Началник
Кара : BMW триста и дваесе
Регистриран на : 23.06.2008
Re: opel vs vw
Сток мотор какъвто и да е на фолксваген срещу такъв на опел от старата генерация , няма никакъв шанс. Това е АБСОЛЮТНО доказано по пистите и улиците. Дори турбо моторите (сток )вариянт пак няма шанс . пак изпитано. Погледнете фактите , без да сте пристрастени. Говорим до 96година макс двигатели.
bobisimeonov- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 159
Age : 41
Кара : Opel Calibra
Регистриран на : 28.09.2008
Re: opel vs vw
Escape написа:Това исках да кажа. Не ми е зор кое колко бега. Не не съм карал гси нито пък гти нямам и намерение , просто всички тези неща са глупости, ти се палиш, а не аз, защото просто казах , че тези неща за мен са безсмислени..... именно защото всеки един човек е признал една марка за своя любима или предпочитаема.Plamen написа:Всъшнос тия спорове са глупости.Никои не може да определи кое е по от другото
Точно така и според мен да се спори на тази тема е абсолютно безсмислено, защото всяка марка и всеки модел имат своите плюсове и минуси
slavyanbg- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 317
Age : 38
Местожителство : Видин
Професия : Студент
Кара : Opel Vectra A GT 2.0
Регистриран на : 20.02.2009
;
Всеки Опел до 1996 размазва всяко Фв до тия години ако са с еднаква кубатура и конски сили.
Карам Фв,но фактите са си факти.
То не останаха много живи двигатели от старата генерация но все пак да поровим в спомените
Карам Фв,но фактите са си факти.
То не останаха много живи двигатели от старата генерация но все пак да поровим в спомените
HEARTLESS- Млад форумджия
- Брой мнения : 26
Местожителство : Монтана
Кара : едно много бьрзо фв
Регистриран на : 28.03.2010
Страница 2 от 2 • 1, 2
Страница 2 от 2
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|