Снимки от Автосалон София 2011 и бъдещият български автомобил на Great Wall
Страница 1 от 1
Снимки от Автосалон София 2011 и бъдещият български автомобил на Great Wall
Здрасти!
На Фейсбук страницата на Авто-Видин можете да видите снимки от Автосалон София 2011.
Освен обичайните заподозряни, тази година присъстваха и моделите на Great Wall -компанията, която до няколко месеца ще започне да произвежда автомобили в България в партньорство с Литекс Моторс.
Въпреки многото спекулации относно качеството на материалите в сравнително евтините модели на Great Wall и привидно "копирания" екстериорен дизайн от вече утвърдени марки, трябва да се каже, че на живо бъдещите български автомобили впечатляват именно с обратното!
Интериора варира от доволно просторен до доста просторен. Използваните материали са повече от качествени и не-евтино изглеждащи имайки в предвид, че цените на моделите на Great Wall предлагани на българския пазар започват от малко над 8000 Евро.
Екстериорно на живо всяка от бъдещите български коли демонстрира достатъчно индивидуалност, че нормалният автомобилен фен да не я обърка с модел на чужда марка. А оборудването им може лесно да разплаче от радост човек, който знае че такъв набор от екстри му е струвал малко над 8000 Евро при това за чисто нова кола със 5г. или 100К км гаранция
Разбира се, не липсват и разочарования. Типично по български
След като бяха пуснати всякакви слухове, че българският автомобил ще се продава на въпросните наистина достъпни цени със заводски газов инжекцион, днес се убедихме от офертите за трите модела раздавани на изложението, че такова чудо няма.
Дори напротив -в офертите за компактният Voleex C10, пикапа Steed 5 и SUV-то Hover H5 е посочено, че фабричната газова уретба (не е уточнено за инжекцион или плочка става въпрос) се предлага като допълнителна екстра заедно с ремонтен комплект за гуми за 2249лв с ДДС и 2299лв с ДДС в зависимост от комплекта за ремонт на гуми и избора дали той ще е с патерица или нормална резервна гума.
Да се надяваме, че тази част от офертата ще е налице само за предлаганите в момента автомобили, които все още не са произведени в България, тъй-като този слух (или не) определено беше най-добрата част от идеята за китайски автомобил произвеждан у нас.
Все-пак със или без фабрична газова уредба за две хиляди лева може спокойно да се каже, че бъдещите български коли ни оставиха с повече от добро впечатление. От чист патриотизъм или не, пожелаваме на Литекс Моторс по-бързо да започнат производството в новия завод и ако може да оправят фирмения сайт даден на брошурите им (greatwall.bg), тъй-като в момента не работи въпреки потентните ни опити да го посетим...
На Фейсбук страницата на Авто-Видин можете да видите снимки от Автосалон София 2011.
Освен обичайните заподозряни, тази година присъстваха и моделите на Great Wall -компанията, която до няколко месеца ще започне да произвежда автомобили в България в партньорство с Литекс Моторс.
Въпреки многото спекулации относно качеството на материалите в сравнително евтините модели на Great Wall и привидно "копирания" екстериорен дизайн от вече утвърдени марки, трябва да се каже, че на живо бъдещите български автомобили впечатляват именно с обратното!
Интериора варира от доволно просторен до доста просторен. Използваните материали са повече от качествени и не-евтино изглеждащи имайки в предвид, че цените на моделите на Great Wall предлагани на българския пазар започват от малко над 8000 Евро.
Екстериорно на живо всяка от бъдещите български коли демонстрира достатъчно индивидуалност, че нормалният автомобилен фен да не я обърка с модел на чужда марка. А оборудването им може лесно да разплаче от радост човек, който знае че такъв набор от екстри му е струвал малко над 8000 Евро при това за чисто нова кола със 5г. или 100К км гаранция
Разбира се, не липсват и разочарования. Типично по български
След като бяха пуснати всякакви слухове, че българският автомобил ще се продава на въпросните наистина достъпни цени със заводски газов инжекцион, днес се убедихме от офертите за трите модела раздавани на изложението, че такова чудо няма.
Дори напротив -в офертите за компактният Voleex C10, пикапа Steed 5 и SUV-то Hover H5 е посочено, че фабричната газова уретба (не е уточнено за инжекцион или плочка става въпрос) се предлага като допълнителна екстра заедно с ремонтен комплект за гуми за 2249лв с ДДС и 2299лв с ДДС в зависимост от комплекта за ремонт на гуми и избора дали той ще е с патерица или нормална резервна гума.
Да се надяваме, че тази част от офертата ще е налице само за предлаганите в момента автомобили, които все още не са произведени в България, тъй-като този слух (или не) определено беше най-добрата част от идеята за китайски автомобил произвеждан у нас.
Все-пак със или без фабрична газова уредба за две хиляди лева може спокойно да се каже, че бъдещите български коли ни оставиха с повече от добро впечатление. От чист патриотизъм или не, пожелаваме на Литекс Моторс по-бързо да започнат производството в новия завод и ако може да оправят фирмения сайт даден на брошурите им (greatwall.bg), тъй-като в момента не работи въпреки потентните ни опити да го посетим...
Снимки & Текст
www.auto-vidin.com
www.auto-vidin.com
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|