Монтиране на МФА в Мк3
Страница 1 от 1
Монтиране на МФА в Мк3
Необходими части за конверсията:
1.табло
2.инсталацията към таблото
3.лостче за чистачките с бутон за МФА
4.инсталацията към лостчето
5.датчик за външна температура
6.датчик за температурата на маслото
ПЪРВО ОТКАЧЕТЕ КЛЕМИТЕ НА АКУМУЛАТОРА!!!
сваляме таблото (мисля не е необходимо да обяснявам как се сваля) сваля се и капака пред бушониерата и бушониерата се обръща от към кабелите, целта е да се смени кабела от бушониерата до таблото. Най- лесно се проследява по кабела кои са буксите, (на таблото са две сини)
Малко гадно се откачват
това е кабелчето:
така изглежда вече монтирано
сменя се кабела и се монтира кабела от табло с МФА.
П.П има модели който правят изключение,т.е. имат си прекарани кабели за мфа!!!
Така и така, бушониерата е свалена време е да се прекара кабела за лостчето което превключва, режимите на МФА-то
това са буксите
това е буксата монтирана вече на бушониерата (с цифрите)
кабела се прекарва до лостчето. Лостчето се монтира и се закачват буксите.
монтира се и таблото и е време за първия тест, закачате акумулатора и палите, ако всичко е наред трябва да има активни режими на МФА-то, времето, дистанция, ср. скорост, останалите функции за сега не работят, разхода трябва да показва 0, температура на маслото --,-, температурата на въздуха може и да се появят чертички, може и да го няма като функция.
следва монтиране на датчика за измерване на температурата на маслото, монтира се над масления филтър, до датчика за лампата на маслото ето снимка:
може да има окабеляване, тогава само закачате буксата, ако няма, се пуска едно кабелче от датчика, до таблото (пин 17)!
датчика за температура на въздуха се монтира на предната бронята, пасажерската решетка, пускат се кабели до таблото пин 1 масана датчика, пин 19 сигнал от датчика!!
ЗАСЕГА НЕ УСПЯХ ДА ПОДКАРАМ ФУНКЦИЯТА ЗА РАЗХОДА, НО В СКОРО ВРЕМЕ И ТОВА ЩЕ ПРОРАБОТИ!!!
В завършен вид изглежда така:
функциите на МФА-то нагледно:
1.табло
2.инсталацията към таблото
3.лостче за чистачките с бутон за МФА
4.инсталацията към лостчето
5.датчик за външна температура
6.датчик за температурата на маслото
ПЪРВО ОТКАЧЕТЕ КЛЕМИТЕ НА АКУМУЛАТОРА!!!
сваляме таблото (мисля не е необходимо да обяснявам как се сваля) сваля се и капака пред бушониерата и бушониерата се обръща от към кабелите, целта е да се смени кабела от бушониерата до таблото. Най- лесно се проследява по кабела кои са буксите, (на таблото са две сини)
Малко гадно се откачват
това е кабелчето:
така изглежда вече монтирано
сменя се кабела и се монтира кабела от табло с МФА.
П.П има модели който правят изключение,т.е. имат си прекарани кабели за мфа!!!
Така и така, бушониерата е свалена време е да се прекара кабела за лостчето което превключва, режимите на МФА-то
това са буксите
това е буксата монтирана вече на бушониерата (с цифрите)
кабела се прекарва до лостчето. Лостчето се монтира и се закачват буксите.
монтира се и таблото и е време за първия тест, закачате акумулатора и палите, ако всичко е наред трябва да има активни режими на МФА-то, времето, дистанция, ср. скорост, останалите функции за сега не работят, разхода трябва да показва 0, температура на маслото --,-, температурата на въздуха може и да се появят чертички, може и да го няма като функция.
следва монтиране на датчика за измерване на температурата на маслото, монтира се над масления филтър, до датчика за лампата на маслото ето снимка:
може да има окабеляване, тогава само закачате буксата, ако няма, се пуска едно кабелче от датчика, до таблото (пин 17)!
датчика за температура на въздуха се монтира на предната бронята, пасажерската решетка, пускат се кабели до таблото пин 1 масана датчика, пин 19 сигнал от датчика!!
ЗАСЕГА НЕ УСПЯХ ДА ПОДКАРАМ ФУНКЦИЯТА ЗА РАЗХОДА, НО В СКОРО ВРЕМЕ И ТОВА ЩЕ ПРОРАБОТИ!!!
В завършен вид изглежда така:
функциите на МФА-то нагледно:
racing_team_vidin- VW team Vidin
- Брой мнения : 195
Age : 38
Местожителство : Видин
Кара : 530d
Регистриран на : 20.06.2008
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|