Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
+9
shadow91v
Escape
5-KOB
A4line
idrive
leonardo_vd
dark_diva
pSh-BoBsAnN
Киро
13 posters
Страница 1 от 2
Страница 1 от 2 • 1, 2
Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Здрастииии!
Пускам тая тема по молба на собственичката на колата, щото тя не знаела какво да пише
И такааа... Това е историята на колата:
Купихме я по телефона за горе доло стойността на двигателя и (със скоростите), благодарение на наш приятел
Още тогава ни беше ясно, че най-вероятно става въпрос за някаква пълна гробница , но човека който ни я намери гарантира, че поне двигателя е в отично състояние. И така я взехме с идеята да ползваме двигателя за ...нещо и да разпродадеме останалото.
Като я видяхме за първи път обаче... нещата се обърнаха колата не изглеждаше много зле. Имаше нужда само от малко боя и някой да я спаси от ужасно грозната и броня Запалихме я и тръгнахме да я тестваме Вървеше СТРАШНО
-и край -> Мила реши, че не си я дава
Инвестира 150 марки за нов акумолатор и реши, че иска да я стегнеме
От тука започва и интересната част Калибрата разбра, че и се е разминало разпарчетосването и започна да си ми връща за стреса на който я подложих, разправяйки как ще и извадя дроба
Счупен изпускателен колектор беше първата дивотия, на която ме подложи. Беше се сцепил точно на края му, където с два болта се захваща към останалата част от генерацията(назад). В общи линии фланеца, където се мушват болтовете се беше отчупил половината и трябваше да се завари нов. В колкото магазини отидох, навсякъде ми обясняваха, че щом е за Калибраааа начи е специален и трябва цял колектор за 600лв
Като се отказах да обикалям магазините в търсене на честен продвач, се обърнах (пак) към пича който я намери (същия човек, Венци се казва, ми прави и Корсата и винаги помага с каквото може ) той почти веднага намери това което ни трябваше. Оказа се че българина е хитра гадинка. Продават се сглобки с всякакви диаметри, които се състоят от 2 фланеца (и от към колектора и от към катализатора), барабар с болтовете, метална гарнитура, конус и по една педиа тръба и от двете страни. Специално в помощ на хора, които са си строшили някоя от свръзките по генерацията и не им се дават стотици за цялата част
Взехме свръзката за 45 марки, Венци я завари и колектора беше готов за нула време. Вече не ревеше като изригващ вулкан и можеше да и раздадеме повечко газ за първи път (така де...аз да и раздам)
И така я замъкнах на благоевградската права, която ползваме за летище Натиснах педала повечко и останах като надрусан Два дена време ми трябваше да си сваля ехидната усмивка от муцуната...
Обаче емоцията не беше само положителна. Имаше и доста страх в цялата работа. Още същия ден (докато още си се хилех като идиот) се обадих на Венци и започнах да се оплавам.
- Абе Венци, тая кола нещо не и е наред в предницата. - разправях аз - натискам газта до доле и тя тръгва като змия. Почва да се влачи/носи предницата наляво-надясно... луда работа...
- А ти каква кола караше - беше отговора - 70 коня нали
Изведнъж осъзнавайки факта, че туко що си бях признал (косвено) че съм нацапал гащите натискайки по-вървяща кола (за първи път в живота ми) И за разлика от мене, венци го беше разбрал веднага и нескрито ми се подиграваше реших да не бързам да съдя колата преди да съм и посвикнал поне малко.
В резултат Калибрата се отблагодари като започна да гасне в движение... мръсница. Както си я карам... работи си перфектно... и изведнъж ПРАС и или прекъсва зверски или угасва. Край.. комутатор или датчик на ХОЛ все такива страшни диагнози ми се въртяха из главата. и така си остана две-три седмици пред блока. Накрая намерихме (с Венци...да, пак той) един майстор, наш човек, който се занимава само с ел. инсталации на коли и се казва Венци (ДА и той)
Калибрата остана при него няколко дни.
Резултата беше 200лв ремонт на инсталацията, в които влизаха почти изцяло подменена инсталация, всички крушчици на таблото, в купето, отзад, отпред, централното (което не бачкаше), нов алтернатор и бонус сменена помпа на хидравликата (барабар с ремъка... щот старите не ставаха за нищо) и т.н. и т.н.
Питах майстор Венци, какъв е бил проблема и защо нищо не е работело и защо е прекъсвала и т.н. Човека ми каза, че дори и да ми обясни, няма как да го разбера. НО в общи линии старите собственици са я взели с присаден двигател и са започнали да слагат музики, дивотии, побългарявания и т.н. и така тотално са преебали ел. инсталацията. Беше извадил десетина метра кабеляци, които са прибавяни с какви ли не цели + полу премахната аларма и имобилайзер + 3-4 кламера повишени в бушони
Каза че е измерил 3 ампер/часа консумация на всичко загасено по колата ...знам че засега рекорда на Опел клуба е 2.7 тъ... сметайте... освен това до голяма степен гасненето в движение се е дължало на факта, че алтернатора е би свързан грешно (за това и се е стопил). Захранващ кабел е бил вързан на мястото предвидено за сигнал за оборотомера (при дизелчаците) и цялото напрежение е било прекарано през лампичката за зареждане на акумолатора ...с две думи - ужас
Това е за сега. Искам само да кажа, че това не е и една 3 от всевъзможните изненади, които Калибрата извади от ръкавите НО за тях и за всичко, което успяхме да оправиме по нея ще напиша утре
Поздрави!
Пускам тая тема по молба на собственичката на колата, щото тя не знаела какво да пише
И такааа... Това е историята на колата:
Купихме я по телефона за горе доло стойността на двигателя и (със скоростите), благодарение на наш приятел
Още тогава ни беше ясно, че най-вероятно става въпрос за някаква пълна гробница , но човека който ни я намери гарантира, че поне двигателя е в отично състояние. И така я взехме с идеята да ползваме двигателя за ...нещо и да разпродадеме останалото.
Като я видяхме за първи път обаче... нещата се обърнаха колата не изглеждаше много зле. Имаше нужда само от малко боя и някой да я спаси от ужасно грозната и броня Запалихме я и тръгнахме да я тестваме Вървеше СТРАШНО
-и край -> Мила реши, че не си я дава
Инвестира 150 марки за нов акумолатор и реши, че иска да я стегнеме
От тука започва и интересната част Калибрата разбра, че и се е разминало разпарчетосването и започна да си ми връща за стреса на който я подложих, разправяйки как ще и извадя дроба
Счупен изпускателен колектор беше първата дивотия, на която ме подложи. Беше се сцепил точно на края му, където с два болта се захваща към останалата част от генерацията(назад). В общи линии фланеца, където се мушват болтовете се беше отчупил половината и трябваше да се завари нов. В колкото магазини отидох, навсякъде ми обясняваха, че щом е за Калибраааа начи е специален и трябва цял колектор за 600лв
Като се отказах да обикалям магазините в търсене на честен продвач, се обърнах (пак) към пича който я намери (същия човек, Венци се казва, ми прави и Корсата и винаги помага с каквото може ) той почти веднага намери това което ни трябваше. Оказа се че българина е хитра гадинка. Продават се сглобки с всякакви диаметри, които се състоят от 2 фланеца (и от към колектора и от към катализатора), барабар с болтовете, метална гарнитура, конус и по една педиа тръба и от двете страни. Специално в помощ на хора, които са си строшили някоя от свръзките по генерацията и не им се дават стотици за цялата част
Взехме свръзката за 45 марки, Венци я завари и колектора беше готов за нула време. Вече не ревеше като изригващ вулкан и можеше да и раздадеме повечко газ за първи път (така де...аз да и раздам)
И така я замъкнах на благоевградската права, която ползваме за летище Натиснах педала повечко и останах като надрусан Два дена време ми трябваше да си сваля ехидната усмивка от муцуната...
Обаче емоцията не беше само положителна. Имаше и доста страх в цялата работа. Още същия ден (докато още си се хилех като идиот) се обадих на Венци и започнах да се оплавам.
- Абе Венци, тая кола нещо не и е наред в предницата. - разправях аз - натискам газта до доле и тя тръгва като змия. Почва да се влачи/носи предницата наляво-надясно... луда работа...
- А ти каква кола караше - беше отговора - 70 коня нали
Изведнъж осъзнавайки факта, че туко що си бях признал (косвено) че съм нацапал гащите натискайки по-вървяща кола (за първи път в живота ми) И за разлика от мене, венци го беше разбрал веднага и нескрито ми се подиграваше реших да не бързам да съдя колата преди да съм и посвикнал поне малко.
В резултат Калибрата се отблагодари като започна да гасне в движение... мръсница. Както си я карам... работи си перфектно... и изведнъж ПРАС и или прекъсва зверски или угасва. Край.. комутатор или датчик на ХОЛ все такива страшни диагнози ми се въртяха из главата. и така си остана две-три седмици пред блока. Накрая намерихме (с Венци...да, пак той) един майстор, наш човек, който се занимава само с ел. инсталации на коли и се казва Венци (ДА и той)
Калибрата остана при него няколко дни.
Резултата беше 200лв ремонт на инсталацията, в които влизаха почти изцяло подменена инсталация, всички крушчици на таблото, в купето, отзад, отпред, централното (което не бачкаше), нов алтернатор и бонус сменена помпа на хидравликата (барабар с ремъка... щот старите не ставаха за нищо) и т.н. и т.н.
Питах майстор Венци, какъв е бил проблема и защо нищо не е работело и защо е прекъсвала и т.н. Човека ми каза, че дори и да ми обясни, няма как да го разбера. НО в общи линии старите собственици са я взели с присаден двигател и са започнали да слагат музики, дивотии, побългарявания и т.н. и така тотално са преебали ел. инсталацията. Беше извадил десетина метра кабеляци, които са прибавяни с какви ли не цели + полу премахната аларма и имобилайзер + 3-4 кламера повишени в бушони
Каза че е измерил 3 ампер/часа консумация на всичко загасено по колата ...знам че засега рекорда на Опел клуба е 2.7 тъ... сметайте... освен това до голяма степен гасненето в движение се е дължало на факта, че алтернатора е би свързан грешно (за това и се е стопил). Захранващ кабел е бил вързан на мястото предвидено за сигнал за оборотомера (при дизелчаците) и цялото напрежение е било прекарано през лампичката за зареждане на акумолатора ...с две думи - ужас
Това е за сега. Искам само да кажа, че това не е и една 3 от всевъзможните изненади, които Калибрата извади от ръкавите НО за тях и за всичко, което успяхме да оправиме по нея ще напиша утре
Поздрави!
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Абе Киро тва докато го прочета ще мине една седмица поздрави
pSh-BoBsAnN- VW team Vidin
- Брой мнения : 485
Age : 33
Местожителство : Видин
Кара : VW BORA 1.8 T
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Има още 4 пъти по толко баце.... на моменти е със доста силен привкус на сапунен сериал.... с обрати, напрежение... страст, изневериpSh-BoBsAnN написа:Абе Киро тва докато го прочета ще мине една седмица поздрави
След като оправихме проблема с тоците (и покрай него и хидравликата) Реших да се погрижа сериозно за зеещите дупки в корите на вратите и по таблото и подарих на Мила това:
А тя си добави към подаръка и предна линия ХЕРЦ
Инвестцията надхвърли с малко 300 марки, но все-пак искахме всичко да се направи като хората а не говорителите да се хващат с дърводелски винтчета за кората (както си беше преди )
Кефа беше пълен, още го допълваше и факта, че дойде време да я докараме до Видин, за да я регистрираме Преди пътуването сменихме само въздушния и горивния филтър, за нищо друго не остана време и така запалих една свещ да не ме спират никъде (нямаше преглед) и се застягахме за път Всичко щеше да е супер ако не бях успял точно деня преди потеглянето да изкъртя всички бензинопроводи в опит да вляза в ОМВ в Благоевград ...много е ниска пущината.
Казваха ми (хора запознати с колата), че била със най-ниското спортно окачване ... и има логика... крика ми не можа да влезе под колата
Наложи се за няколко часа да закърпя пораженията с много въображение и умения от час по трудово и потеглихме така.
До Видин заминаха 80лв 100 октанов ужас. Просто ми става ясно колко успешно съм се справил с теча на бензин
С пристигането колата отиде право при човека, който ми прави Вектрата във Видин (същия реставрира и Корсата, която беше дори и по-зле като я взех) Той успя да оправи бензинопровода временно (казвам временно, защото вчера пак го преебахме ) или по-точно остави това дето сам го бях кърпил (каза че ще издържи известно време) и намери друг маркуч, от който е течало дооста по-сериозно и то още преди инцидента със ОМВ... Така че ако не я бях закачил е нямало и да разбера защо харчи по 80лв за 300км тая кола
Помолих майстора също и да свали задната лява джанта, защото един от болтовете се беше счупил в главината и си трябваше накой с опит в бранша да го оправи Оказа се, че счупените болтове са били 2, а аз съм карал от Благоевград до Видин с джанта държаща се само на 2 болта и то съседни ...през някои от най-лошите пътища на България
Покрай спортното окачване изникнаха също някои изненади Отзад пружините не бяха баш много спортни Бяха от Кадет и бяха влезли в гредите
Странно... ако не беше счупения болт нямаше и това да го разбера... на време Всичко беше изкърпено и оправено и сега ръжда по колата няма (с изключение на единия праг, който ще бъде оправен след няколко седмици - като съм във ВД пак)
Наляхме щедро антифриз и се заехме да определяма какво да последва след това (щото нема стотинки за всичко)
Следва продължение
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Даваи Даваи сигурно има мнооо още
pSh-BoBsAnN- VW team Vidin
- Брой мнения : 485
Age : 33
Местожителство : Видин
Кара : VW BORA 1.8 T
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Има и още как! Тая кола си е истинска дяволия и то със собствен характер - не се дава лесно....pSh-BoBsAnN написа: Даваи Даваи сигурно има мнооо още
dark_diva- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 459
Age : 36
Местожителство : Видин и Благоевград
Кара : Калибра 2000 16V
Регистриран на : 04.09.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
След като успяхме да се дотъркаляме до Видин и да се оправиме с ръждите, благодарение на Жико Калибрата се сдоби със идеални зимни гуми и се справи с техническия преглед Специални благодарности на Жико, за което.
За да не останеме назад решихме да я тестваме един - два пъти на Летището и тук дойде следващата изненада
За мен като човек, който не е карал такова преди, Калибрата вървеше много, обаче след няколко сверки се оказа не само че върви много, а дори че върви повече от нормалното (и то сериозно повече)
След като няколко човека, които със сигурност са наясно с материята ми го казаха, се събуди сериозно любопитство в мене относно пълната история на колата
И така, още преди да се бях върнал в Благоевград, вече бях успял да разпитам Венци за хората от които я взехме . Оказа се, че двигателя е присаждан от някакъв човек, който се е занимавал много сериозно с тунинги и т.н. и че на двигателя на Калибрата е отделил много сериозно време, но какво точно е правил, никой не знае и никой не поддържа връзка с него
така в крайна сметка се оказа, че Калибрата е дошла от незнайно къде в ръцете на тайнствено тунинг гуру, който е приготвил ХЕто специално за нея и го е присадил. После доста се е повозил и в общи линии е прегазил всичко живо покрай Сандански с нея
След това колата е отишла при момчетата, от които я взехме ние. Те са и офъкали инсталацията. Не са могли да я оправят и затова са я зарязали в някакъв гараж за години време, докато попадна при наз
В крайна сметка се оказа, че дори и една 18 годишна кола в абсолютно окаяно състояние може да се окаже повече от ПЪЛНА С положителни ИЗНЕНАДИ
Много хора ми казват, че не си заслужава да се занимавам. Някой ме съветват да я разглабям, други да я продавам направо...
НО в крайна сметка само като се замисля, каква история има покрай тази машина и ми е достатъчно да забравя всякакви съмнения, че не си заслужава да я спася от гробището Все-пак мисля, че си е повече от очевидно, че тази кола не иска да се предаде а на мене ми трябва малко...
Благодаря ви, че изчетохте тази тема!
Ще се постарая да ви държа в течение за развитието покрай колата
А що се отнася до изненадата, която ни поднесе двигателя Какво да се прави... ще трябва да го преживееме
Сега на първо време съм и приготвил един ЯК чип, който най-вероятно ще бъде сложен в Понеделник (като първо ще провериме, дали си няма вече нещо сложено, но съм почти сигурен че няма)
Поздрави!
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Киро имали още мноо по тая тема
pSh-BoBsAnN- VW team Vidin
- Брой мнения : 485
Age : 33
Местожителство : Видин
Кара : VW BORA 1.8 T
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Ще има и още, защото колата си изискава грижи и огромно внимание, за да стане такава каквато собствениците и искат да бъде, но всичко с времето си
dark_diva- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 459
Age : 36
Местожителство : Видин и Благоевград
Кара : Калибра 2000 16V
Регистриран на : 04.09.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
pSh-BoBsAnN написа:Абе Киро тва докато го прочета ще мине една седмица поздрави
pSh-BoBsAnN написа: Даваи Даваи сигурно има мнооо още
Явно сам няма да се усетиш, та затова ще те открехна:pSh-BoBsAnN написа:Киро имали още мноо по тая тема
Дразниш! Ако не ти отърва темата, НЕ я чети ...камоли след всяко мнение да се правиш на интересен, все-едно съм те вързал да четеш на сила.
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Разбрал си ме погрешно прочел сам я цялата и ми е интересно просто се базикам
pSh-BoBsAnN- VW team Vidin
- Брой мнения : 485
Age : 33
Местожителство : Видин
Кара : VW BORA 1.8 T
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Днеска решихме да смениме свещите и така попаднахме на поредната изненада
Оказва се че до сега си е бръмчала Калибрата със свещи Бош от модел срещан под капака на всяко уважаващо себе си 1.6 моно ужас.
Вече с ръка на сърцето мога да кажа, че това зло е оправено чрез 4 броя двуполюсни NGK
Оказва се че до сега си е бръмчала Калибрата със свещи Бош от модел срещан под капака на всяко уважаващо себе си 1.6 моно ужас.
Вече с ръка на сърцето мога да кажа, че това зло е оправено чрез 4 броя двуполюсни NGK
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Няма ли да разкарате накрая гадната броня
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
При първа (финансова) възможност
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Ще ти дам моя чук назаем...5 кила е
idrive- Moderator
- Брой мнения : 948
Местожителство : Видин
Професия : Началник
Кара : BMW триста и дваесе
Регистриран на : 23.06.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Аз ли нямам "поглед" или какво, че на мен бронята ми харесва... по-скоро е занамарена, а не грозна... но незнам може и аз да съм извратен
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Киро,ако не се запиши в БКС-то да "буташ" на някой обект или към "ТИТАН-АС" като падне снега да си на линия...
пп: Нищо лично
пп: Нищо лично
idrive- Moderator
- Брой мнения : 948
Местожителство : Видин
Професия : Началник
Кара : BMW триста и дваесе
Регистриран на : 23.06.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Ами незнам дали е хубава или не, но е доста широка от двете страни(до гумите) и е неудобно...A4line написа:Аз ли нямам "поглед" или какво, че на мен бронята ми харесва... по-скоро е занамарена, а не грозна... но незнам може и аз да съм извратен
dark_diva- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 459
Age : 36
Местожителство : Видин и Благоевград
Кара : Калибра 2000 16V
Регистриран на : 04.09.2008
аре стига бе....
Баце,не си извратен!!!! СПОКО!A4line написа:Аз ли нямам "поглед" или какво, че на мен бронята ми харесва... по-скоро е занамарена, а не грозна... но незнам може и аз да съм извратен
Екстра си е бронята,само дето не мога да разбера ,кво не й харесват собствениците???!!!!
Малко еепоксидна и китче,и боя,и ще е екстра!!!!
Таа броня МНОООГО отвара колата....или поне аз така си мисля?!
Айде съсъ здраве,пъ как си решат Мила и Киро!
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
[/quote]
Ами незнам дали е хубава или не, но е доста широка от двете страни(до гумите) и е неудобно... [/quote]
Аз съм за сток .... а иначе за неудобството съм съгласен с Мила защото просто чух как се паркира при по-висок бурдюр и си е гадно
Ами незнам дали е хубава или не, но е доста широка от двете страни(до гумите) и е неудобно... [/quote]
Аз съм за сток .... а иначе за неудобството съм съгласен с Мила защото просто чух как се паркира при по-висок бурдюр и си е гадно
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Escape написа:а иначе за неудобството съм съгласен с Мила защото просто чух как се паркира при по-висок бурдюр и си е гадно
Не ми издавай магарийте хахахахахахахахахахаха
dark_diva- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 459
Age : 36
Местожителство : Видин и Благоевград
Кара : Калибра 2000 16V
Регистриран на : 04.09.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Няма няма ... остава си тайна между нас двамата и още покрай 20тина души но важното е че бронята е виновна , наистина е неудобно ...
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
калибрата е мн добра,возил съм се в нея върви доста добре
shadow91v- VW team Vidin
- Брой мнения : 837
Age : 32
Местожителство : Видин
Професия : Ученик/Готвач
Кара : Adidas Godyears
Регистриран на : 08.10.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
iDrive написа:Киро,ако не се запиши в БКС-то да "буташ" на някой обект или към "ТИТАН-АС" като падне снега да си на линия...
пп: Нищо лично
Върши работа като снегорин, ама при по дълбок сняг, а при по-малко ... (ходи на където си иска )
dark_diva- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 459
Age : 36
Местожителство : Видин и Благоевград
Кара : Калибра 2000 16V
Регистриран на : 04.09.2008
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Тука на скоро колата нещо загуби мощност и започна да работи все-едно са и запушени гърнетата.
Един бърз преглед от специалист показа, че всъщност проблема е в гарнитурата на главата м/у 1-ви и 2-ри и м/у 2-ри и 3-ти и м/у 3-ти и 4-ти цилиндър -Демек не е останало място, където да не се е пробила
...якоо
...2 часа при наш човек и мотора е като нов
...следва трансплантация на Корсата
Един бърз преглед от специалист показа, че всъщност проблема е в гарнитурата на главата м/у 1-ви и 2-ри и м/у 2-ри и 3-ти и м/у 3-ти и 4-ти цилиндър -Демек не е останало място, където да не се е пробила
...якоо
...2 часа при наш човек и мотора е като нов
...следва трансплантация на Корсата
Re: Историята на една Калибра ХЕ, разказана в реставрация с мнооого изненади
Кофти работа с гарнитурата. Айде слагай ц20хе-то в дзверо
ioshi_s_golf- VW team Vidin
- Брой мнения : 770
Age : 34
Кара : RENAULT 5 GT B18FT БЪРБИНЯК
Регистриран на : 21.01.2009
Страница 1 от 2 • 1, 2
Страница 1 от 2
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|