Golf 1 GTI 1.8 20vt
+24
InFeCTeD
seat-cordoba
BIMBO
SuZuKi
SenDuRan
paveto_vd
furious_vd
Влади
ioshi_s_golf
racing_team_vidin
Pingvina
manta
Don_karburatore
idrive
Ka4o_pi4a
Huku
5-KOB
shadow91v
vladko_shash
Escape
Plamen
Киро
pSh-BoBsAnN
leonardo_vd
28 posters
AВТО - ВИДИН :: Авто Мото :: ПРОЕКТИ
Страница 2 от 7
Страница 2 от 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Заповядай!leonardo_vd написа:Давайте снимки и видео от летището. Все някой е снимал
http://www.autovidin.snimka.bg/album.php?album_id=301285&pid=8551447&view=2
Това е албума със снимките. Още се качват, та давай рефреш от време на време, за да ти излизат и новите
Клипчетата ще се позабавят (както винаги за жалост)
Поздрави!
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
КИРИЛИЦА!
vladko_shash- Само хаби феродото
- Брой мнения : 37
Регистриран на : 28.10.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
голфчета мн ме радва жалко че не бях тази седмица на летището,кьто гледам добре си се справил браво да ти е честито и наи вече мн много безаварийни километри с ниго
shadow91v- VW team Vidin
- Брой мнения : 837
Age : 32
Местожителство : Видин
Професия : Ученик/Готвач
Кара : Adidas Godyears
Регистриран на : 08.10.2008
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Браво бе!!!
Доста си си поиграл!
Километража от 4-ката може да се сложи на четвъртитото табло на Вентото,само трябва да се направи лице,което да пасва на таблото... (незнам да ли ме разбрахте),ама този вариянт,с ново табло е по-уместен и красив!
Резачката е #1 !!!! ВАЖИ!
ИСКАМ ДА СИ ЗАПАЗА ЕДНО КРЪГЧЕ,КАТ СИ ДОЙДА ПО ВИДИН ...(НЯКОГА)?!!
Доста си си поиграл!
Километража от 4-ката може да се сложи на четвъртитото табло на Вентото,само трябва да се направи лице,което да пасва на таблото... (незнам да ли ме разбрахте),ама този вариянт,с ново табло е по-уместен и красив!
Резачката е #1 !!!! ВАЖИ!
ИСКАМ ДА СИ ЗАПАЗА ЕДНО КРЪГЧЕ,КАТ СИ ДОЙДА ПО ВИДИН ...(НЯКОГА)?!!
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Еми играчка си е, но целта оправдава мъките. Получава се доста добре. Утре ще има нови снимки. Сега на ред са седалките и корите на вратите.
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Верно се получава МНОООГО ДОБРЕ!
А,за регистрационния номер да не говорим.....
ЗАЩО ЛИ ТИЯ 5-ици СА МИ СЛАБОСТ ?!
А,за регистрационния номер да не говорим.....
ЗАЩО ЛИ ТИЯ 5-ици СА МИ СЛАБОСТ ?!
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Брао беееее дръж в течение... защото замислях такова нещо за Джеттата
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
В неделя живот и здраве да дойда с нея на сбирката и после да замерим с кадета, че май той сега ми е ориентир за вървеж.Escape написа:Брао беееее дръж в течение... защото замислях такова нещо за Джеттата
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
обещал си да ме возиш в пръвката
shadow91v- VW team Vidin
- Брой мнения : 837
Age : 32
Местожителство : Видин
Професия : Ученик/Готвач
Кара : Adidas Godyears
Регистриран на : 08.10.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Ето малко снимки
След монтирането на буст метъра се видя че колата надува само на 0,2 бара, което е съвсем малко и причината майче е в спукан интеркулер. Нормалния надув на тоя мотор е 0,6-0,7бара. Когато отстраня повредата може да се каже че ще е с всичкия си вървеж. За сега върви добре, но си е почти атмосферка.
След монтирането на буст метъра се видя че колата надува само на 0,2 бара, което е съвсем малко и причината майче е в спукан интеркулер. Нормалния надув на тоя мотор е 0,6-0,7бара. Когато отстраня повредата може да се каже че ще е с всичкия си вървеж. За сега върви добре, но си е почти атмосферка.
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Едно въпросче. Тая кола за каране ли си я правиш или си я правиш само за гонки
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Ако беше само за гонки това табло щеше да седи на пода на гаража, а не вътре да тегне
Аз залагам на Стрийт бегачка
Аз залагам на Стрийт бегачка
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Киро написа:Ако беше само за гонки това табло щеше да седи на пода на гаража, а не вътре да тегне
Аз залагам на Стрийт бегачка
Да и вече се движи по улиците на Видин
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Мъка, мъка с това МФА и пак не става Сичко друго стана само АБС-а продължава да си свети и ЕърБаг-а Някой да има идея
След малко и едно бързо клипче, че едвам намерих сухо място :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=lj5fJWGYA2E
След малко и едно бързо клипче, че едвам намерих сухо място :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=lj5fJWGYA2E
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Искам да го видя това....... напрао съм влюбен в тоя голф
Escape- VW team Vidin
- Брой мнения : 1321
Age : 34
Местожителство : Видин
Кара : Само VOLKSWAGEN !
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Escape написа:Искам да го видя това....... напрао съм влюбен в тоя голф
pSh-BoBsAnN- VW team Vidin
- Брой мнения : 485
Age : 33
Местожителство : Видин
Кара : VW BORA 1.8 T
Регистриран на : 02.04.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
днес видях голфа на кръстовището на Поти и болницата,мн добра стойка вади
shadow91v- VW team Vidin
- Брой мнения : 837
Age : 32
Местожителство : Видин
Професия : Ученик/Готвач
Кара : Adidas Godyears
Регистриран на : 08.10.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Днес си играх с турбо пътищата и изолирах интеркулера,,,, надува си остана същия 0,2. И по незнайни причини маркуча на селеноида който управлява буста се бе извадил и изведнъж почна да надува на 0,7 :shock направо откачи, но имаше едно прекъсване от 3к до 3,5к. Може ли някакси да се изолира тоя клапън? И каво трябва да направя мотора да работи без него.
ПП. И във ВагКом ми дата грешка от сорта селеноид валве ерор
Eто и схема на работата на клапъна
ПП. И във ВагКом ми дата грешка от сорта селеноид валве ерор
Eто и схема на работата на клапъна
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Четяйки схемичката, която си дал си мисля, че ще е противопоказно да премахнеш тоя соленоид.
В крайна сметка това е нещото, което отваря и затваря уейстгейт-а на турбината.
От схемата става ясно, че когато към соленоида не се подава напрежение, той стои затворен, като по този начин до активатора на уейстгейт-а достига същото налягане въздух, каквото е във турбо пътищата. Според записаните стойности за това налягане/при еди кви си обороти/ и т.н. променливи, активатора отваря гейта и горещите газове започват да заобикалят турбината и съответно бууста ти спада до минимум - 0,2 (очевидно )
Когато соленоида се отвори, към въздушната верига се включва и третото маркуче, което свършва във въздуховода, веднага след МАФа. Тъй-като това е преди компресора на турбото, там налягане няма. Там има вакуум. По този начин налягането от цялата възд. верига на соленоида се изсмуква и до активатора налягането спада много. Така активатора затваря гейта. Газовете преминават директно през турбината и буста започва да се натрупва. Когато достигне до определени стойности записани в ЕКУто, то ще затвори соленоида, който ще изолра вакуумното маркуче и към активатора ще се натрупа възд налягане отново, което ще доведе до отварянето на гейта и спадането на бууста....
С две думи. От тази схема излиза, че този соленоид контролира изцяло уейстгейт-а на турбото ти. Ако го изолираш турбината ще се развърта докато не се семоразруши.
От тук става ясно, че щом двигателя ти не може да качи бууст над 0,2, значи гейта ти стои отворен постоянно. -> тоя соленоид е виновен. Или не достига напрежение до него, или е блокирал и не се отваря.
Когато си откачил маркучето му, (най-вероятно маркуча с налягането) ти си отнел цялото възд. налягане от активатора и той е затворил гейта и затова си дигнал бууста. Това е добре. -> Говори, че активатора е наред и че самия гейт също е наред.
И така.... остава единствено соленоида. Предлагам ти да го смениш
В крайна сметка това е нещото, което отваря и затваря уейстгейт-а на турбината.
От схемата става ясно, че когато към соленоида не се подава напрежение, той стои затворен, като по този начин до активатора на уейстгейт-а достига същото налягане въздух, каквото е във турбо пътищата. Според записаните стойности за това налягане/при еди кви си обороти/ и т.н. променливи, активатора отваря гейта и горещите газове започват да заобикалят турбината и съответно бууста ти спада до минимум - 0,2 (очевидно )
Когато соленоида се отвори, към въздушната верига се включва и третото маркуче, което свършва във въздуховода, веднага след МАФа. Тъй-като това е преди компресора на турбото, там налягане няма. Там има вакуум. По този начин налягането от цялата възд. верига на соленоида се изсмуква и до активатора налягането спада много. Така активатора затваря гейта. Газовете преминават директно през турбината и буста започва да се натрупва. Когато достигне до определени стойности записани в ЕКУто, то ще затвори соленоида, който ще изолра вакуумното маркуче и към активатора ще се натрупа възд налягане отново, което ще доведе до отварянето на гейта и спадането на бууста....
С две думи. От тази схема излиза, че този соленоид контролира изцяло уейстгейт-а на турбото ти. Ако го изолираш турбината ще се развърта докато не се семоразруши.
От тук става ясно, че щом двигателя ти не може да качи бууст над 0,2, значи гейта ти стои отворен постоянно. -> тоя соленоид е виновен. Или не достига напрежение до него, или е блокирал и не се отваря.
Когато си откачил маркучето му, (най-вероятно маркуча с налягането) ти си отнел цялото възд. налягане от активатора и той е затворил гейта и затова си дигнал бууста. Това е добре. -> Говори, че активатора е наред и че самия гейт също е наред.
И така.... остава единствено соленоида. Предлагам ти да го смениш
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Поне намерих виновника Утре ша пробам със соленоида от 4-катаКиро написа:остава единствено соленоида. Предлагам ти да го смениш
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Късметлия Имаш си същия двигател със същия соленоиден клапан под ръка и можеш да си правиш евтин тест
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Какво стана с колата,отстрани ли проблема?Ще ми се да тръгне както трябва па и за в бъдеще да се развива дабре.Успех.
Plamen- Raising Sun Team
- Брой мнения : 311
Местожителство : Vidin
Кара : CIVIC & TOYOTA AE82
Регистриран на : 19.05.2008
Re: Golf 1 GTI 1.8 20vt
Ще тръгне тя нема къде да ходи Сега и предстои замяна на 4-ковата електроника с МегаСкурит. Тогава вече колата ще е друга бира и отворена за всякакъв вид настройки. Така че очаквайте продължение.Plamen написа:Какво стана с колата,отстрани ли проблема?Ще ми се да тръгне както трябва па и за в бъдеще да се развива дабре.Успех.
leonardo_vd- VW team Vidin
- Брой мнения : 558
Age : 44
Местожителство : http://vwclub.bg/forum
Кара : Бързи голфове
Регистриран на : 03.05.2008
Страница 2 от 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AВТО - ВИДИН :: Авто Мото :: ПРОЕКТИ
Страница 2 от 7
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|