Suzuki Hayabusa K8
+6
idrive
Pingvina
b3t1nka
tekeeseto
AMiRiTo
Huku
10 posters
AВТО - ВИДИН :: Авто Мото :: Мотори
Страница 1 от 1
Suzuki Hayabusa K8
Когато
се появи за пръв път Suzuki Hayabusa, той нямаше равен сред серийните
машини. Именно затова новия Hayabusa 2008 е толкова внушителен – само
при вида му сърцата на феновете започват да бият учестено. Двигателят е
напълно обновен и осигурява динамична мощност и най-доброто съотношение
между мощност и тегло.
Поразително обтекаемия корпус е възможно
най-аеродинамичен. Оригиналния Suzuki GSXR 1300 (Hayabusa) беше добър,
а Hayabusa 2008 вече е още по-добър.
се появи за пръв път Suzuki Hayabusa, той нямаше равен сред серийните
машини. Именно затова новия Hayabusa 2008 е толкова внушителен – само
при вида му сърцата на феновете започват да бият учестено. Двигателят е
напълно обновен и осигурява динамична мощност и най-доброто съотношение
между мощност и тегло.
Поразително обтекаемия корпус е възможно
най-аеродинамичен. Оригиналния Suzuki GSXR 1300 (Hayabusa) беше добър,
а Hayabusa 2008 вече е още по-добър.
Пре-проектираното
табло сега е с четири аналогови прибора: спидометър, тахометър,
указател за нивото на горивото и температурата на охлаждащите течности
с нов указателен режим S-DMS, индикатор за предавките и настроеваем
указател на оборотите на двигателя. Двигателят е с обем 1340 куб. см, с
водно охлаждане и DOHC с 16 клапани. Той е с 11 % по-ефективен. S-DMS
(превключвател на режима за движение на Suzuki) позволява на
мотоциклетиста да избира между трите различни настройки на двигателя в
зависимост от пътните условия или собствените си предпочитания. Леките
титанови клапани са разположени под остър 14-градусов ъгъл и осигуряват
високата ефективност на горивната камера. Цилиндрите, покрити с
композитния електрохимически материал SCEM, са намалени и позволяват
по-висока степен на разсейване на температурата. Увеличена е
компресията на 12,5:1 и са сложени нови, по-ефективни радиатори. Новата
машина отговаря на модерните изисквания за екологичност благодарение на
новите си ауспуси, а съединителят има функция за приплъзване, когато се
включва на по-ниска предавка.
Шасито на Hayabusa-та е подобрено, окачването е напълно регулируемо и
отпред, и отзад, има ново заден шарнир, а спирачките са радиални, с
намален на 310 мм диаметър на дисковете.
Напълно новият агресивен
аеродинамичен корпус е с нисък коефициент на съпротивление и запазва
своя отличителен, мускулест вид. Леката и стабилна двойна алуминиева
рама намалява теглото на мотоциклета, при това се отличава с високи
торсионни свойства. Пасажерското място и задната част на рамата са
понижени, за да се повиши комфорта на пътника.
Височината на
резервоара е намалена, а тази на слюдата е увеличена за по-добра защита
от вятъра и оптималност на аеродинамичната ефективност.
Неотдавна
разработените вертикално разположени двойни фарове увеличават
интензивността на светлината, подобряват светоразпределението и
съответстват на изящния стил на новия модел на Hayabusa.
В
светодиодния заден фар е използвана конструкция от прозрачна централна
леща и червена външна леща, което я прави с красив външен вид и
обезпечава в максимална степен видимостта.
Година | 2008 |
Двигател | DOHC, 4 клапана на цилиндър, TSCC |
Цилиндри | 4 |
Тактове | 4 |
Работен обем | 1340 куб. см |
Диаметър/Ход на буталото | 81мм/65мм |
Охлаждане | Водно |
Обем на резервоара | 21 литра |
Брой предавки | 6 |
Крайна предавка | Верига |
Предна гума | 120/70-ZR-17 |
Задна гума | 190/50-ZR-17 |
Дължина | 2195 мм |
Ширина | 740 мм |
Междуосие | 1485 мм |
Просвет | 120 мм |
Маса празен | 220 кг |
Re: Suzuki Hayabusa K8
абе вие добре ли сте ве,кво сте зафалили тоя кошник.Първо идете да видите кво са мотори после ми фалете боклиците.Бусата е за застаряващи ненормалници които вече немогат да карат истинските мотори и затва зимат бусата.Тя е една голяма грешка на Сузуки много голяма грешка.
tekeeseto- Млад форумджия
- Брой мнения : 8
Регистриран на : 27.02.2009
Re: Suzuki Hayabusa K8
AMiRiTo написа:Много бърз мотор но,чух че Ducatti е по бърз ама не съм сигурен
Фирмата е спечелила тринадесет ездача на световни първенства, тъй като началото на първенството през 1988 година се изтъкна, че Ducati има повече победи, отколкото всеки друг производител, тъй като правилата са умишлено да подпомага своите мотоциклети и т.н.
Re: Suzuki Hayabusa K8
tekeeseto написа:абе вие добре ли сте ве,кво сте зафалили тоя кошник.Първо идете да видите кво са мотори после ми фалете боклиците.Бусата е за застаряващи ненормалници които вече немогат да карат истинските мотори и затва зимат бусата.Тя е една голяма грешка на Сузуки много голяма грешка.
Мисля че ти си грешката в този форум не разбирам защо критикуваш сузуки-то като това е една от най-добрите машини, хайабузата не е предназначена за "застаряващи".. както ти се изрази, по-простата причина че това не е скутер да го потрошиш като "кошник" и да го оставиш! Ямахата е една от най-добрите представители на мотори, след нея е сузуки,хонда и т.н. , но едвали ти разбира мн главата на теб от мотори.. не че се хваля че знам много, но поне имам някаква представа ако критикувам нещо поне знам за какво
Re: Suzuki Hayabusa K8
искаш ли да ти дам адрес да доидеш да видиме кои колко знае и колко разбира от мотори?
може и да видиме кои го може и на практика а не само на думи,имам ключове и за тебе не се притеснявай.
може и да видиме кои го може и на практика а не само на думи,имам ключове и за тебе не се притеснявай.
tekeeseto- Млад форумджия
- Брой мнения : 8
Регистриран на : 27.02.2009
Re: Suzuki Hayabusa K8
някои да те е карал да излизаш?
ти в ПГ ли учиш?
ти в ПГ ли учиш?
tekeeseto- Млад форумджия
- Брой мнения : 8
Регистриран на : 27.02.2009
Re: Suzuki Hayabusa K8
Опааа...става напечено
idrive- Moderator
- Брой мнения : 948
Местожителство : Видин
Професия : Началник
Кара : BMW триста и дваесе
Регистриран на : 23.06.2008
Re: Suzuki Hayabusa K8
мисля да пусна раздел Авто-Импулс или нещо от сорта...iDrive написа:Опааа...става напечено
Re: Suzuki Hayabusa K8
Pingvina написа:недей да лъжеш!!!
Петър Берон го затвориха...
Don_karburatore- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 337
Age : 32
Местожителство : Белоградчик
Кара : Daewo Nubira 1.6 16v 105 hp
Регистриран на : 09.04.2008
Re: Suzuki Hayabusa K8
tekeeseto написа:искаш ли да ти дам адрес да доидеш да видиме кои колко знае и колко разбира от мотори?
може и да видиме кои го може и на практика а не само на думи,имам ключове и за тебе не се притеснявай.
Този не си поплюва
ASTRA- OPEL Team Vidin
- Брой мнения : 74
Age : 32
Кара : Opel ASTRA 1.7 D
Регистриран на : 31.01.2009
Re: Suzuki Hayabusa K8
Най-добрия мотор
jordan00- PEUGEOT Team Vidin
- Брой мнения : 38
Age : 33
Професия : Speedy- Куриерче
Кара : Peugeot 405 Limited Edition
Регистриран на : 23.03.2009
Re: Suzuki Hayabusa K8
Знам ,че темичката е стара но ми се прииска да питам "b3t1nka" нещо :
Колко кубиков мотор си карала ? (просто ми е интересно)
Колко кубиков мотор си карала ? (просто ми е интересно)
-G.N.G-- VW team Vidin
- Брой мнения : 37
Регистриран на : 30.03.2009
AВТО - ВИДИН :: Авто Мото :: Мотори
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|